Ermelose ondernemer introduceert mobiele geldautomaat voor evenementen

Piet van der Meulen van het bedrijf Moneylogistics introduceert de mobiele geldautomaat voor evenementen. Dit jubelt de Ermelose ondernemer in een persbericht.

Moneylogistics introduceerde tijdens de Vakbeurs Festivak (Jaarbeurs Utrecht) op 25 en 26 november als eerste en enige in Nederland de mobiele geldautomaat voor evenementen. Een nieuw product, speciaal ontwikkeld voor de evenementen- en festivalmarkt. “Cash doet verkopen” is het antwoord op de veranderende consumentenvraag naar contant geld op evenementen en thema-markten

Totaalleverancier
Het koopgedrag van de consument wordt steeds meer bepaald door authenticiteit en beleving. Unieke kwaliteitsproducten, waarbij eenvoud voorop staat. Niet te chique, maar gewoon goed. Het is al jaren de basis voor een succesvol evenement. Een essentieel onderdeel hiervan is een goed, veilig en betrouwbaar cashmanagement. Moneylogistics is de enige leverancier die het hele gamma aan cashmanagement kan leveren voor evenementen en festivals in Nederland.

Back to basics
Uitgangspunt voor het ontwerp is het idee dat organisatoren geen invloed hebben over hoe de klant wenst te betalen. Dat vertelt iets over de beleving van de consument. Met de komst van Cashless betaalsystemen is ook de privacywaarborg tijdens evenementen een aandachtspunt geworden. Daarnaast zijn er altijd risico’s die Cashless met zich meebrengt zoals een slecht of weggevallen netwerk waardoor er geen betalingen meer kunnen plaatsvinden. Tevens zijn er tal van situaties te bedenken waarbij contant geld noodzakelijk blijft zoals merchandise verkoop, thema-markten of campings. Als serviceproduct is de geldautomaat van toegevoegde waarde voor veel evenementen, zo kunnen de bezoekers bijvoorbeeld een veilige reis huiswaarts kiezen omdat taxi’s over het algemeen alleen cash geld accepteren.

Onderscheid is noodzaak
Het onderscheidend vermogen is volgens Moneylogistics essentieel. Organisatoren worden gedwongen om zich steeds uitgesprokener te profileren. Een opvallende verpakking en een goed cashmanagement draagt hieraan bij. Onder de noemer ‘Safe, Smart, Simple’ bedenkt, ontwerpt en realiseert Moneylogistics onderscheidende betaalsystemen voor de evenementenindustrie. De geldautomaat is hier een voorbeeld van. Dit product wijkt sterk af van wat er reeds verkrijgbaar is en speelt in op de actuele consumenten behoefte. Dankzij de neutrale uitstraling is de geldautomaat een passende aanvulling op ieder evenement.

Over Moneylogistics
Moneylogistics is één van de grootste onafhankelijke leveranciers van betaalsystemen in Nederland, met een uitgebreid product assortiment voor de evenementen en festivalmarkt. Daarnaast is Moneylogistics sterk geworden in het leveren van pinapparatuur aan (sport)kantines en detailhandel op de veluwe.
Voor meer informatie: www.moneylogistics.nl

Reacties

Cookieinstellingen